Via Ferrata.

I eftermiddag, en stund efter att Mormor och Morfar åkt bestämde vi oss för att det var läge att åka tillbaka till Via Feratan. Klokt val, vi klättrade rakt upp för stup, ovanför porlande vatten och med kvälssol i nacken. Jag ångrar som en jag-vet-inte-vad att jag inte tog med kameran för utsikten var sjukligt vacker. Inte ens på google hittar jag några bra bilder. 
Det var bra med en utflykt, för när mina kära morföräldrar hade åkt så var jag lite ledsen och att koncentrera sig på att inte trilla ner i avgrunder var precis det jag behövde för att komma på bättre humör igen. Och till på köpet har jag nu testat Vibramskorna i ännu en sport. 
 
 
Imorgon väntar uppstigning klockan sex och sedan årets näst sista hela vecka. 10 dagar kvar i den franska skolbänken. 
 
 
"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0