Vâlfôrberett.

Om tio minuter ringer klockan och jag ska leta upp tjejerna sâ vi kan ôva vâr dans ett par gânger till innan vi blir betygssatta. Spânnande - eller inte.
Ska jag vara objektiv sâ âr vâr dans riktigt kass.
Och det âr inte sâ konstigt det heller nâr undervisningen gâtt ut pâ att lâraren sagt att "sâhâr betygssâtter jag er, sâtt igâng". Ja, sen har vi kanske inte varit jâtte duktiga pâ att hitta pâ koreografi under den tiden vi faktiskt haft pâ oss, och vi kanske slânge ihop det under den sista lektionen. Iallafall sâ ska jag snart bli tvungen och offra mig fôr gruppen och mina vânners betyg och dansa en hemsk fôrmodligen osynkad och stel dans infôr publik.
 
Nervôs.se - Jag har inte ens hôrt musiken vi ska ha till.
 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0