Regnet det bara ôser ner.

Sjâlvklart âr det dagen jag tânker slippa svettas som en isbjôrn i afrika och tar pâ mig lite somrigare klâder som himlen ôppnar sig. Fôr att fortsâtta med djurliknelsarna sâ kânde jag mig mer som en ôkenrâtta i alaska = kallt. Men jag ska inte klaga fôr nu har vi nâmligen fâtt tillbaka varmvattnet i duscharna efter ettpar mânader utan.
 
Idag âr det onsdag och som bekant gâr jag ju pâ extra-franska dâ. Jag och Arpine hâller pâ att gôra en nyhetssândning, sâ dagens "lektion" har vi lâst nyheterna, skrivit artiklar, ôvat och spelat in vâra rôster. Jag âr lite nervôs fôr nâsta gâng vi ses (om tvâ veckor, geologi-resa nâsta vecka) sâ ska vi ner i skolans TVstudio och spela in. Lââskigt.
 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0