Njut.

Jag följer Ikeareklamens råd fullt ut, har knappt haft koll på varken datum eller veckodag denna andra halvan av lovet. I eftermiddag tog jag iallafall en titt i kalendern igen. 30 dagar kvar i frankrike stod det i dagens ruta, oj. Annars har jag spenderat ett par timmar på golvet med diverse papper och anteckningsblock utspridda omkring mig, intyg på att jag varit här ett läsår ska inskaffas, mail skickas, papper rensas och samtal ringas. Och så ska vintergarderoben rensas ut.
Min Mormor och Morfar kommer nämnligen nästa helg och jag har bett dom ta lätt packning och stora väskor. Även fast jag räknar med att behöva checka in en extra väska vid hemresan så känns det tajt med platsen. Skummt för det känns som jag har varit en riktigt dålig konsument. Eller jag var det innan iallafall - de senaste dagarna har jag bokstavligt talat bränt euro-sedlar. Igår fick jag en impuls och gick till frisören, och idag har jag köpt min andra fina handsydda läderväska. Dyrt men värt.
 
Nu ska jag sortera lite foton och kanske titta på matteläxan som ska vara gjord på måndag. Kanske om ni inte tjatar.
 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0