+

På väg hem från baren igår kände jag hur en förkylning började smyga sig på igen. Mycket riktigt så vaknade jag täpt och slö så dagen har jag valt att spendera så lugnt som möjligt.(Måste ju vara frisk så jag kan följa med och titta på stenar med klassen på tisdag!).
 
Jag bäddade in mig i badskum ett par timmar, har pratat med mina föräldrar och tittat på eurovision. Fem minuter, max fem minuter får man titta på tv/film i detta huset själv innan Compotte kommer och ska vara med.
 
Något possitivt är iallafall att det äntligen har slutat regna, och tro det eller ej, men solen skiner!
 
 
//Hälsningar tjejen som har varit mer sjuk än någonsin under detta året men är glad ändå.
 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0