Deal.

Idag imorgon är det röda dagar här i baguettlandet. Fredag är av någon mystisk anledning inte officiell klämdag - men vi kan välja lite själva hurvida vi ska till skolan eller inte. Jag tänker stanna hemma, med motiveringen att jag inte har så stor lust att ha 9 timars lektioner en dag jag kunde varit hemma. Jag vet, det är ingen snygg anledning, något Corinne påtalade. 
Hennes förslag var en deal. Jag stannar hemma mot att jag fixar kvällsmaten på fredag. Haha plättlätt - jag gillar ju att laga mat (till skillnad från vissa värdmammor).
 
Så låånghelg här är jag! Idag har jag mest legat i solen och läst, och ikväll ska jag och Lison till Laurène. 
Sen tänker jag mest se till att jag är pigg och i form inför helgen då Mormor och Morfar äntligen kommer och hälsar på. 
 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0