Vissa dagar..

...fâr man slâpa sig ut ur huset, dâ âr det som vi alla vet bra med lite pepp och inspiration. En kamera âr ett vâldigt bra exempel pâ just det.
Sâ igârkvâll gav jag mig ut i kylan med tredubbla ylletrôjor, en onâdigt lâng halsduk och kameran i hôgsta hugg.
 
 
Tanken var sâklart att ta mig upp till kanten pâ "gropen" vi bor i och ta ett par sânna hâr fina bilder.
 
Men efter en snabb googlesôkning kan ni dock konstatera att bilden ovan inte âr min... Jag gjorde nâmnligen tvâ ganska radikala misstag i min jakt pâ en fin bild.
- Fôr det fôrsta sâ gick jag ut redan vid klockan fem (dâ det fortfarande âr ljust hâr). Tânken var att vara lite smidig och pyssla med detta innan jag bôrjade rulla kôttbullar och mosa potatis.
- Det andra, som âr mest pinsamt... Jag glômde minneskortet hemma.
 
Sâ min promenad upp till kanten och tillbaka hem tjânade tyvârr inte till sâ mycket mer ân att upptâcka en ny vâg hem och trâna baksidan en aning. Inte fy sâkâms det heller, men nâsta helg ska jag ge mig pâ ett nytt fôrsôk.
 
-Med minneskortet pâ sin râtta plats.
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0