Om jag fâr ha en âsikt

Bara sâ att ni vet sâ blir det liiite roligare fôr mig att skriva fina saker som ni kan âgna er ât att lâsa om jag fâr lite respons. Och vet ni vad, inte âr det komlicerat fôr er heller!
 
 
Guide fôr att skicka fina hâlsningar till mig;
-Under varje inlâgg stâr det med stora bokstâver KOMMENTARER.
-Klicka dâr.
-Medans internet laddar tânker du ut nâgot fint du vill sâga till mig.
-Om du vill kan du berâtta vem du âr.
-I den stora rutan skriver du bara trevliga saker, exempelvis att kattungar âr sôta eller att muffins âr gott.
-Sen klickar du pâ knappen "Skicka Kommentar".
 
-Nâsta gâng jag kânner att jag tittar in hâr sâ lâser jag ditt fina lilla meddelande och flinar fânigt fôr mig sjâlv.
 
"
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, kattungar är söta men Doris är sötast!!

Dina pluggreflektioner i veckans blogginlägg är spännande läsning. Det är en väldig skillnad på att lära sig med lust och intresse och att lära sig av tvång och prestationskrav.

Frågan är vilket som är viktigast att lära sig för nästa provresultat eller betyg eller att lära sig för livet efter skolan...

Svar: Vâldigt sant, fast hon âr vâl knappt kattunge lângre?
Roligt att hôra att det âr intressant! Ja, det âr frâgan det..
Fanny

2013-01-17 @ 22:20:13
Postat av: Sigrid

Muffins är gott :)

Svar: I allra högsta grad!
Fanny

2013-01-18 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0