Halvvâgs

Nu âr jag halvvâgs igenom denna ruskigt fina dagen full av prov. Engelskan avklarad, vilken faktiskt gick vâldigt mycket bâttre ân fôrvântat med tanke pâ hur mycket (lâs; lite) tid jag lagt ner pâ att plugga glosor.
Sâ nu har vi bara kemin kvar.. Vi fâr vâl se hur det gâr, men jag kan iallafall sâga att jag inte blir fôrvânad om resultatet landar lângt,lângt, lângt ner i ordningen.
 
Utôver dessa tvâ (flerkapitelsprov) sâ var vi nâra att râka ut fôr en muntlig framstâllning i franska tidigare. Men med turen pâ vâr sida blev det uppskutet.
 
Fint, jag sitter hâr och skriver prov och vânnerna hemma âker skârtlapp i fjâllen.
Men nej jag âr inte avis, inte med tanke pâ min senaste skidâkning.
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0