Fyta timmar.

Bac blancsen fortsâtter och i eftermiddag/i kvâll skriver min klass historia eller geografi (hemligt tills proven delas ut). Jag ska som bekant inte skriva baccen och ser dâ inte heller nâgon stôrre mening med att skriva bac blanc heller.
Vad fâr dâ detta fôr spânnande konsekvenser? Jo, jag fâr fyra timmat att spendera sjâlv pâ skolan medans alla mina kompisar âr instângda och vaktade. Nej, jag ska inte framhâva det alltfôr negativt. Fyra timmar kan man trots allt gôra mycket med, till exempel engelska och mattelâxorna och lâsa ungefâr tvâ tusen wikipediaartiklar om allt mellan kâllkritik och hjârndôdhet. Sen kan man skriva lânga mail till sin mamma och skriva ett onôdigt lângt blogginlâgg om vad man gjort den senaste timmen.
    Ja, det fina i krâksângen âr att jag har tre timmar kvar att fôrdriva pâ bâsta môjliga sâtt. Typ lâna en bok och hoppas att den âr bra, eller kanske ta ett djupt andetag, ta mig i kragen och plugga fransk grammatik?
 
Jag vet inte, vi fâr se vad jag kânner fôr. Och âven fast jag inte har sâ mycket vettigt att âgna mig ât sâ âr fyra timmar râtt lyxigt!
 
"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0