Fôrlât!

Idag har jag nâstan grâtit, men inte fôr att jag saknar er dâr hemma fôr mycket. Inte heller fôr att jag blivit mulad eller fôr att jag trillat i en trappa...
 
Nej, jag stod med târar i ôgonen och darrig rôst pâ SVTn fôr att jag âr en vâldigt hemsk mânniska. En sân som utnyttjar andra fôr min skull, fôr mitt eget vetandes skull.
 
-Âh, fôrlât mig lilla vita labbrâtta fôr att jag nâlat fast dig pâ en platta innan jag drânkte dig och klippte upp din mage..
 
Jag âr en av vârldens hemskaste. En liten stackare har kommit till livet fôr att jag ska fâ (bli tvingad till att) massakera hennes kropp fôr att lâra mig mer om min egen. Âckligt, hemskt och respektlôst - och jag gjorde det...
 
Till er som inte har valt till gymnasiet ân - detta âr den frâmsta anledningen att inte vâlja natur!
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0