Äkta lov.

Jag kan meddela att jag lever även om det varit lite tyst här i helgen. Hur levande jag är kan dock diskuteras då jag spenderat nästan hela första helgen av lovet i sängen. Men var inte oroliga, idag har jag bestämt att det är en pigg och glad dag så då blir det så. Jag har ätit havregrynsgröt till frukost, tagit mig ur pyamasen och lyssnar på peppig musik.
 
Ikväll kommer dessa två äntligen på besök. Signe och Henny alltså, inte hästarna.
 
Jag håller tummarna för att solen kikar fram igen de sista dagarna av årets andra månad och att snön slutar falla. Puy är ju så mycket finare i vårskrud.
 
Vad vi ska ägna oss åt har vi inte bestämt än, inte mer än att vi ska leka japanska turister med våra kameror, äta stans godaste crêpes och ladda på umgängeskontot så vi klarar oss till i sommar.
 
Signe och Henny, som jag har längtat efter er! Ha en säker resa så möts vi på stationen! 
Jag älskar er! 
 
"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0