1a april.

Den första april är redan här, imorgon är det exakt sju månader sedan jag vinkade hejdå till Mamma och Pappa på kastrup. Tiden går snabbt när man har roligt!
 
En stund efter att jag skrev här igår visade det sig att Balen vi skulle gå på snarare var en nattklubb i en liten håla långt ut på landet - så jag var tråkig och stannade hemma istället. Och det kan man kalla för bra magkänsla för när Lison kom hem idag visade det sig att det hade varit en riktig besvikelse och att dom åkt därifrån ganska direkt.
 
Istället åt jag julmat i form av risgrynsgröt och skinkknäcke, lyssnade på radio, sorterade foton och skypade. 
 
Idag har vi tittat på film och jag pysslar med ett brev som ska hinna hamna i brevlådan innan vi åker till skolan imån. Jag har också lyckats skona mig från nästan alla aprilskämt, detta gick jag dock på och skrattade duktigt åt när jag insåg att det inte kan stämma.
 
Jusde, jag måste tipsa om gruppen Boulevard des airs också, lyssna lyssna!
 
"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0