Som hemma.

Lov, efterlängatde älskade höstlov!
Den underbara känslan av att man slipper lyssna på lärare alldeles för många timmar varje dag, känslan av att slippa sudda och räkna om, av att slippa stiga upp klockan sju varje morgon. Den känslan är precis densamma som hemma. Sådär så man går med lite lättare steg på eftermiddagen än på morgonen fast väskorna är fler och betydligt tyngre. 
Nu väntar två lediga veckor med massor med trevliga aktiviteter som jag ser fram emot väldigt mycket!
Imorgon åker vi till Paris, och om exakt en vecka (jag har räknat Pappa!) så kommer mina föräldrar hit. Sen är det en klassfest och mycket latande kvar som gäller. 
 
 
Lilla Doris, som inte är så liten nästa gång jag ser henne. .
 
Bortsett från det faktum att min lilla Doris inte är bäbis längre, så är situationen fin som snus om du frågar mig!
 
"
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Fanny!
Precis hemkommen från en mycket trevlig kväll hos dina (kunga)föräldrar. Dom tipsade om din blogg och nyfiken som jag är kunde jag inte vänta tills imorgon utan måste ju kolla direkt! Du verkar ju ha det bra, och jag ska nog fortsätta titta in på din fina blogg då och då.
Ha det bra i Paris, med det fina kungabesöket som väntar och på din kommande fördelsedag:) Kram från oss Tävelsås

2012-10-28 @ 01:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0