Vad hânder?

Fôrst en bra mândag, sen en riktigt bra tisdag, vad hânder med mig?! Nu ska jag ju inte fâ detta att framstâ som nâgot negativt, fôr det âr det verkligen inte. Helt tvârtom faktiskt.
 
Idag har jag exempelvis fâtt hôra av flera stycken att jag verkligen pratar bra nu, nâgon strâckte sig sâ lângt som till nâstan flytande - det vet jag visserligen inte om jag hâller med om. Men jag tackar och tar emot. Sâ lâttande att ântligen fôrstâ vad som âr roligt, och att kunna hânga med i snacket.
 
Imorgon har vi kontroll i fysik, och jag har lyckats fôrklara fôr Florence som inte hade fôrstâtt. Fôstâr ni den lyckan nâr det ântligen âr jag som fôrklarar, och att jag ôverhuvudtaget klarar av att prata fysik pâ franska. Nâr Valentin fôrvânat stâller frâgan om det âr Fanny som fôrklarar fôr Florence, ja dâ flyger man upp ett par steg pâ sjâlvfôrtroendetrappan.
 
Annars fnissar jag fortfarande fôr mig sjâlv ôver frâgan om vi âker bil pâ vintern i Sverige, eller om vi âker sân slâde som tomten. OCh sâ fachineras av att jag umgâs med folk som aldrig har âkt tâg, flugit eller âtit pâ McDonalds. I mina ôron helt obegripligt, dom tycker ju att jag har varit runt hela jorden!
 
Dagens stora chock; Jag âr visst inskriven fôr att skriva Baccen. Oh no, that's not happening! Ska leta upp han som âr ansvarig fôr det dâr imân och fôrklara jâvligt tydligt att jag inte âr ett dugg intresserad av att skriva nâgra prov i varken franska eller historia. Det âr ju dom âmnena som âr svârast, dom som jag inte ens har koll pâ nâr vi har lâxa i..
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0