Tar mig samman?

Dagens lärdom är att mitt huvud reagerar precis på samma sätt i Frankrike som i Sverige när den har 7 läxor/prov hängande över sig. Kaoset min hjärna ägnat sig åt idag:
 
- Måste plugga!
- Vill inte..
- Bara en liten stund, så har jag börjat iallafall!
- Onödigt ju, kan bara säga att jag inte har fattat frågan så är jag ursäktad.
- Dålig ide Fanny! Bara gör det!
- Men jag vill inte.... Jag kanske ska gå ut och gå en runda, frisk luft är alltid bra ju.
- Men då kommer det garanterat sluta med att jag glömmer bort läxorna helt, bättre att bara få det klart nu.
- Å andra sidan så är det hela 3 långa dagar kvar på lovet. Bättre att jag sparar lite på det så jag har något att göra de sista dagarna med!
- Dåliga undanflykter... PLUUUUGAAA!
 

Får du syn på en misshandlad mattebok så gör du bäst i att gömma dig väl, för då är jag inte långt borta.
 
"

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sitter med exakt samma analys i huvudet sedan 3 dagar tillbaka ;)

2012-11-10 @ 15:12:08
URL: http://moietfrance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0