Succé

Nu har vi precis avnjutit en tre timmar lång lunch, tror aldrig jag kommer bli hungrig igen. Aldrig. Jag hade blivit ombedd att göra en svensk efterrätt, och valet föll på Ris à la malta. Klokt drag kan jag säga då det blev en succé även här. Något jag är väldigt glad över då det innebär att jag kan göra en av mina favorit efterrätter fler gånger, utan någon som klagar. 
 
Ikväll vankas det klassfest, något jag ser fram mycket emot. Hoppas den kan föra med sig att klassen blir lite tajtare och att jag lär känna lite fler inom klassen. 
 
"

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va kul att du fick uppskattning för din ris á la Malta.
Heter den lika dant på franska? Kanske sorterar in under "svåra ord" och då vips verkar det ju vara samma språk. Ha det så gott på klassfesten. Pappa

Svar: Dom visste inte vad det var så numera heter det samma på franska med ;)
Fanny

2012-11-09 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0