Sabbotage

Idag hade jag bestâmt att jag skulle genomleva en av historiens fôrsta bra mândagar. Det gick faktiskt jâttebra, mycket bâttre ân vântat.
- Ânda tills min underbara mattelârare tar mig ât sidan och sâger att hon inte tânker lâgga upp mina betyg pâ ENT. Det faktum att hon inte gôr det stôr mig egentligen inte sâ mycket, jag âr glad ôver det stora framsteget att hon ôverhuvudtaget râknar ihop mina poâng (vilket hon vâgrade gôra tidigare). Det som sabboterar min bra mândag âr att hon tydligt mâste fôrklara varfôr hon inte vill râkna betygen pâ riktigt.
- Hon âr nâmnligen inte intresserad av att sâtta dâliga betyg. Nâgot hon tydligen kânde behôvde fôrklaras utfôrligt och upprepade gânger fôr mig.
Att jag inte alltid fôrstâr frâgan och har spenderat hela mitt liv i ett skolsystem dâr man râknar pâ ett annat vis - det âr inte intressant. Betygen âr dâliga. PUNKT.
 
Otrolilgt vilken sjâlvfôrtroendeboost vissa lârare ger en, tack Madamme!
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0