Deg

Kom hem till Puy men en massa energi sedan resans första genompossitiva skolvecka. I mitt huvud snurrar tankar om snö, advent och lite kvalitets-saknad av nära och kära hemma i småland.
 
 
Vad hittar man då på som utbytesstudent en såhär fin fredagskväll i centrala frankrike?
- Jo, först läser man brev från Lotta. Sen gör man årets första (men förhoppningsvis inte sista) pepparkaksdeg, sjunger Helganatt olagligt högt och falskt och svarar på brevet såklart!
 
Nu håller jag bara tummarna för att den beter sig normalt när den bakas ut imån. Jag kan iallafall intyga att den smakar precis som den ska. Sirap som sirap, eller vad säger ni?
 
Nu ska jag titta på solsidan och sen lägga mig tidigt. Imorgon är det första december och jag ska ha sovmorgon, äta pepparkaksdeg och titta på Greveholm. 
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0