Annandag jul.

Idag âr det annandag jul vilket kânns lite knâppt fôr jag har ju fortfarande inte fâtt fira min traditionella jul med famijen. Men, men det kommer snart. Redan imorgon âker jag hem, sâ dagen idag âgnas ât att packa vâskan, kolla sâ att pass och biljetter âr pâ plats och sâ har jag gâtt en lângpromenad fôr att handla ost och korv att bjuda pâ hemma.
 
Fôr att allt blir roligare att lâsa med lite bilder (âven skunkiga sâdanna) sâ fâr ni ta del av mitt totala packningskaos.
 
Och bara fôr att berâtta nâgot riktigt galet sâ tânker jag dela med mig av det fakta att det blommar i rabatterna hâr. Ja, det âr sant. Lila och gula penser (tror jag) strâcker pâ sig i parken. Fôrvirrande âr vad det âr, ska man sâga att det fortfarade blommar eller redan blommar??
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0