Gnâll.

Idag har jag haft hela en timmes lektion. Med min absoluta favoritlârare som jag avgudar sâ galet mycket. En timmes matte alltsâ och sâ fyra timmars fôrelâsning om trafikolyckor, - lyckliga jag!
Vill du veta vad som gôr mitt liv lite lite bâttre? Imorgon har jag inga lektioner men jag sitter fast hâr i denna hâlan och den enda jag verkligen umgâs med i min klass som ocksâ âr intern har redan âkt hem. Âh sâ fint det âr ibland!
 
Eller ja.. Kanske inte egentligen. Jag âr pâ dâligt humôr och har inget vettigt att gôra. Eller jo, jag skulle kunna gâ ut och springa en runda, fast jag vet i tusan hur sugen jag âr pâ det.
 
Nej nu ska jag sluta gnâlla - jag vet att det inte âr nâgot kul att lâsa..
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0