Jeudi

Ojoj, vad skolan ar annorlunda har. vackning klockan sju, lektioner till kvart i sex, obligatorisk pluggtid pa kvallen och sovdags vid tio. Sen borjar det om igen.
Alla ar iallafall valdigt snalla mot mig har, de pratar langsamt sa jag ska forsta och vantar talmodigt nar jag har nagot att saga - det varmer!
Idag har jag traffar Harry, han ar britt, men har bott har i snart fem ar, kan knappt forklara hur underbart det var att antligen kunna prata obehindrat! Nu vet jag iallafall vat han finns om jag behover en paus fran all franska ;)

Skolan och internatet ar strangt, och jag pratar inte sa mycket an - sa ja, man kan nog saga att jag har fatt lite mini hemlangtan redan.

Snart ringer brandlarmet igen, sa nu ska jag stanga ner datorn och pipa upp pa rummet igen.

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0