20

20 dagar kvar. I min kamerarulle har jag en bild på nedräkningen från när det var 100 dagar kvar. Jag kommer ihåg att jag när jag sparade den bilden tyckte att det snart var dags. Det var ju bara en natt kvar till tvåsiffrigt, alltså snart dags. Det säger en del om overklighetskänslan jag har nu. 20 dagar, 20, 20! Det är ju absolut ingenting, snart dags!
Har redan börjat ta vi-kommer-inte-ses-på-ett-år-farväl.
Har nästan varje dag fram till jag lämnar min underbara familj planerad, för att hinna med att umgås så mycket som möjligt med alla jag tycker om innan dom chanserna brinner inne.

"


Kommentarer
Postat av: Ophélie

Hej Fanny!
I'm Ophélie and I'm French, I just wanted to post a comment because I found your blog on utbytesstudent.se and it's so cool you're coming here. Actually, I wanna be an exchange student in 2013 and I wanna go to... Sweden, of course! :D
Have fun and enjoy your stay in France,
Bisous

Svar: Hi ophélie! Nice to hear that you like Sweden! I really think you should come here! I'll try to have as much fun as possible, and keep you updated here in the blog.
Have a nice trip!
Fanny
Fanny

2012-08-14 @ 05:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0