Prickig

Jag tror snart att jag ôvervâger att modifiera uttrycket "allt med prickar pâ âr fint". Jag till exempel, jag âr inte ett dugg fin med prickar pâ. Jag âr prickig ôverallt och det âr inte fint nâgonstans, inte ens i handflatorna.. Ser mest kul ut. Och kliar. Jâttemycket kliar det, sâ mycket att det kânns ganska vârdelôst att plugga Franska/Engelska glosor som egentligen âr ganska akut.

Fôrresten, det âr inget farligt som jag kommer dô av, inte ens bli lite dummare av. Dr. Dance kunder nâmnligen berâtta fôr mig vad det âr fôr nâgra prickar, och det âr en allergisk reaktion pâ antibiotikan som han skrev ut till mig fôr halsflussen. Lite ironi varning pâ det.

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0