Fira

Idag har jag varit hâr i exakt en mânad, en tiondel av mitt utbytesâr âr redan fôrbi. Och det kânns faktiskt bra, fôr det har lixom tagit en jobbig mânad att skaffa sig kompisar, och lâra kânna familjen, sâ det kânns lite som att det âr nu det bôrjar pâ riktigt, nu âr startkittet komplett.

Detta tyckte jag skulle firas lite, sâ jag tog min onda hals och gick tillbaka till skolsyster, bekymrad min...
-Du ska âka till doktorn.
Jaha tânkte jag, dâ âr jag vâl duktig och gôr som du sâger dâ. Sâ fick jag sâllskap av tvâ surveillanter och sâ âkte vi till doktorn.
*trummvirvel* Halsfluss! Omnomnom.

Nej man jag âr inte bitter, fâr âka hem till familjen, chilla lite, slipper skolan, livet leker fôrstâr ni. - Den dâr lilla detaljen att jag knappt kan svâlja maten nâr jag âter och att det gôr ont, den bortser vi ifrân nu. Always look on the bright side of life, eller hur gick den dâr sângen nu?

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0