Adjektiv

Jag skulle kunna anvânda hur mânga mâlande fina adjektiv som helst fôr att beskriva gârdagen, men om jag mâste vâlja ett sâ blir det utan tvekan hungrig. Det var nâmnligen mândag igâr mina kâra vânner, och fôr mig innebâr mândagar frukost kl 6.15; lunch kl 12.30 och middag kl 20.00. Inga stôrre problem tânker man nâr man ser det, eller hur? Dâ lâgger jag till ytterligare en fôrutsâttning , skola kl 8.15 - 17.45. Aj, visst blev det lite vârre nu, men jag glômde en viktig detalj fôr alla som fortfarande befinner sig i 10-kaffets land; inget fika, inga mellisar, inte ens fruktstund.
Men nu ska jag inte bara klaga, fôr nâr det vâl var dags fôr mat igâr sâ var den jâttegod, trerâtters med baguett och allt som hôr till (och absoult inte kan utelâmnas).
 
Idag har jag lite nâdigare mattider, har idrott ocksâ sâ jag tânkte kolla upp hur man gôr fôr att skriva in sig pâ volleyboll pâ onsdagarna och sen har jag engelska istâllet fôr fransk historia. Dagens minus (fôr att jag âr pessimist och inte bara kan vara possitiv) âr dock att jag vaknade med utslag i hela ansiktet imorse, sâ nu ser jag ut som en rodnad liten svensk med massa acne. FINT!
 
Puss pâ er, ha en bra dag och ât ordentligt med baguett.
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0