Helgbästisar

Imorse när vi åt frukost vände jag mig fundersamt om när jag hörde ett mycket bekant ljud. Tass,tass, mycket riktigt var det Compott. Tass, tass ,tass, kurrr följt av ett självsäkert hopp rakt upp i mitt knä. Sedan slog hon sig ner mitt i mellan mig och temuggen.
Då tycker jag att jag med rätta kan kalla henne för min helgbästis. Lite plats i knät mot en näve päls, mysspinnande och värmedyna, inte illa.
 
Nämen titta någon har varit på taket..
Spåren leder till min balkong och jag tror att jag vet vem det är.. 
 
"

Kommentarer
Postat av: Siri

Hejsan, jag vill bara tacka för en så fin blogg som verkligen har inspirerat mig till att våga ansöka om att själv få åka iväg till Frankrike nästa höst. Efter att ha tvekat hela hösten insåg jag att det bara var några dagar kvar innan ansökningstiden skulle gå ut och tänkte att äsch jag struntar i det. Men så hittade jag din blogg och insåg att jag nog kommer ångra mig om jag inte försöker. Så tack, tack, tack! Din blogg var precis det jag behövde för att våga! Nu återstår bara att se om jag blir antagen... :)

Svar: Hej Siri! Åh vad roligt att läsa, jag blir allderles varm om hjärtat nu. Jag kan nästan lova att du inte kommer ångra dig. Även om det inte alla stunder består av stora leenden och glada ord i dagboken så ger det så otroligt mycket att åka på en sån här resa. Jag har redan växt otroligt mycket som persom sedan jag åkte och mycket mer kommer hinna hända innan min resa är slut.

Jag hoppas att du blir antagen och att ditt år i Frankrike blir fint, om det är något du undrar över eller vill prata om kan du alltid slänga iväg ett mail till mig! Adressen är [email protected]

Kramar och kindpussar.
Fanny

2013-01-26 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0