Erfarenheter om saknad.

Jag saknar Sverige sâ galet mycket! Alltsâ sâdâr galet mycket som nâstan inte finns, fast det uppenbarligen finns ândâ.
 
Topp ett saker jag saknar i tre kategorier;
-Mat; Frukostmacka med salt pâlâgg.
-Sak; Min Iphone som ligger hemma nerpackad i en lâda.
-Stâlle; Hemma pâ kôkssoffan.
 
Det âr sâdâr knâppt med saknad har jag upptâckt, att den âr relativ pâ nâgot sâtt, och komplex som bara den. Och sâ âr den inte svart-vit heller.
Âven fast jag saknar hemma sâ mycket att jag skulle kunna ligga och lipa i en vattenpôl tills nâgon sâtter mig pâ ett plan hem sâ vill jag inte hem. Fast egentligen sâ vill jag bara hem. Men jag vill egentligen stanna hâr.
-Ja, det âr knâppt och nej jag âr inte (diagnostiserad) skitzofren.
 
Samtidigt som jag saknar hemma, sâ kan jag redan nu medans jag âr hâr sakna Frankrike, saknad i fôrtid lixom. Som nâr jag en natt innan jag âkte lâg och grât i min sâng, hemma i Sverige och hade "fôrtids-hemlângtan"
 
Jobbigt, intressant och givande. Eller ja, det sista hoppas jag iallafall.
 
"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0