Dagens i-landsproblem.

Jag har alltid varit en riktigt sjusovare. En sån där jobbig stackare som gärna sover till klockan ett fast jag somnat vid tio. Powernappar har heller aldrig varit min grej då dom gärna blir 14 timmar iställt för en kvart.
 
Mysteriet med mitt enorma sovbehov är nu både löst och åtgärdat. Efter ett par månader med nio timmars obligatorisk sömn på fasta tider i veckorna och sovmorgon på helgerna är nu min kroniska sömnbrist botad. 
 
-Något märkligt har hänt förstår du. Jag kan numera inte sova längre än till 10, inte hur mycket jag än försöker. Det går bara inte. Helt omöjligt.
 
Min sovklocka är orubbar (känns det som) och inställd på nio timmar, och den går som den ska även fast det blev sent efter bio och ett glas ute igårkväll.
Visst är detta väldigt bra, det tycker jag. Men då jag i mitt huvud fortfarande behöver ett halvt dygn med huvudet på kudden så går jag numera runt och tror att jag har sömnbrist - fast det faktiskt är precis tvärtom..
 
Utförligt och detajerat har du nu läst om Dagens I-landsproblem den tredje februari 2013 - GRATTIS.
 
"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0