Sex dagar.

Nästan en hel vecka har det gått sen jag tjoade hej här senast, det måste vara rekord. Jag försöker komma på vad jag har ägnat mig åt den här veckan men det är inte så mycket extraordinärt. Vi har skrivit fysikprov och jag fick ett bra betyg, haft lektioner på onsdagseftermiddagen och jag har virkat och rivt upp igen. Kameran har också haft semester så det finns inte så mycket att visa upp därifrån heller.
 
På tisdag har vi klassfoto och det är tradition att klä ut sig. Vår klass ska ha Harry Potter-tema. Jag hittade nästan allt jag behöver i garderoben, nu fattas bara att jag ska sy klart slipsen och be att få låna en skjorta av nån sen är jag redo att flytta in på Hogwards. 
 
Den där våren som alla pratar om har inte hittat hit än. Konstigt tycker både jag och alla andra, det är ovanligt kallt här för denna tiden på året. Fem plusgrader och mulet. Hoppas att solen tar igen det snart!
 
Jag känner mig lite oinspirerad att skriva här - jag menar hur intressant kan det vara att läsa om vad jag hittar på om dagarna? Eller det kan jag ju såklart inte veta, det är ju ni som läser som får yttra er om det. 
 
 
"
Bilden har jag lånat från pinterest.

Kommentarer
Postat av: sara

Fortsätt skriva det är jätteroligt att läsa om vad du gör på dagarna och hur du utvecklas i franska och allt annat i livet.

2013-04-10 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0