Samedi

Nu har jag snart varit här i en vecka, det känns rätt knäppt, för jag har börjat inse att jag faktiskt ska vara här väldigt, väldigt länge. Det var så skönt att äntligen komma hem till familjen igen! Dom var jättegulliga och pratade  engelska tillochmed med varandra för att jag skulle slippa franskan lite.

Nu har jag precis bäddat och packat upp sen internatet och ska snart springa ner en runda på stan.



När man ska till stan så börjar man här, för det är här vi bor (det högra fönstret på andra våningen är mitt).

Sen går man här, och aktar sig för bilarna som kör jättesnabbt.

 

Och efter 10 minuter befinner men sig kanske här...

 

Eller här? 

 

Nu ska jag hoppa i ett par sandaler och försöka orientera mig i dom smala gränderna med min turistkarta.

 

"

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0