Bio

Idag har jag sett pa fransk bio for frosta gangen.
Det gjorde jag med Laurène och Virginie.
Vi sag den har filmen.
 
Den var faktiskt ganska bra, battre an vantat. Ganska typisk fransk film med ett bissart slut, men klart sevard.
Och vet ni vad, vet ni vad, vet ni vad?! - Jag forstod nastan allt! Sa glad for det!
 
Jag marker redan (dag11) att jag forstar mycket mer franska, och jag pratar mer ocksa. Tillochmed sa mycket mer att mina kompisar uppmarksammar det.
 
/ glagtjey_95 (som Lovisa skulle skrivit)
 
"

Kommentarer
Postat av: syster stor

så duktig!

2012-09-13 @ 12:25:35
Postat av: Lovisa

Hihi så duktig du är! Skönt att höra att det går bra med franskan!
Hälsa familjen!
Pusspuss
//Stoltchey_95 ;)

Svar: SjälvklartPuss <3
Fanny

2012-09-13 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0