@

Igår bakade jag kanelbullar, eller det skulle vara kanelbullar iallafall. Jag vet inte riktigt vad detta ska kallas, dom känns inte riktigt värdiga namnet.
 
Små kompakta klumpar då jag inte hittade färskjäst (torrjäst funkar tydligen inte på riktigt samma sätt) och mjölet är inte heller detsamma som hemma. 
Jag har även missat det väsentliga i att pensla med ägg, och första plåten fick inget pärlsocker.'
- Bra Jobbat Fanny!
 
Katastrofbullar med andra ord. Komiskt nog tyckte familjen om dom iallafall och tyckte absolut att jag ska göra ett nytt försök snart.
 
 
Nu ska jag snart inta min plats i köket igen, denna gången för att laga köttbullar med potatismos och brunsås. Hoppas på ett lite mer lyckat resultat denna gången.
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0