Vânlig sjâl

Jag har lyckats samla pâ mig ett par frâgor som jag inte finner svar pâ under mina 41 dagar hâr, kanske finns det nâgon vânlig sjâl som kan hjâlpa mig att râta ut frâgetecknen?
 
-Varfôr duschar majoriteteten av eleverna hâr inte efter idrotten? -Ja, det mârks pâ lukten i klassrummet under fôljande lektion.
-Varfôr existerar inte skâp att fôrvara sina skolbôcker i (jag har blâmârken pâ axlarna efter vâskan)?
-Varifrân kommer alla vuxnas frenetiska facebook-och-mobil-hat hos eleverna, nâr dom sjâlva inte ens stânger av ljuden under lektionerna?
-Varfôr fôrekommer det minst ett vattenkrig om dagen i matsalen?
Och -Varfôr ska det promt serveras (och âtas) baguette till VARTENDA mâltid?
 
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0