:)

Kommer du ihâg den dâr fysik kontrollen jag skrev om fôrra veckan?
Vi fick veta resultatet pâ den idag, och gissa resultatet.....
11.5/20 pâ en kontroll dâr klassens medel var 9.89. Det ni, det râcker gott och vâl fôr att fâ mig att flina fânigt en lâng skoldag. Och det râckte visst till att impa pâ klasskompisar med.. Fast det var ju sâklart inte riktigt meningen - bara en rolig bieffekt, smeknamnet Einstein âr nâmnligen inget jag vill behâlla.
 
Och bara fôr att jag gillar listor och att râkna ner (och upp) till roliga saker sâ kommer hâr en finfin lista.
Idag âr det..
.. 3 dagar till vi fâr lov
.. 4 dagar till jag beger mig till Paris med de andra svenskarna
.. 10 dagar till Mamma och Pappa kommer hit
.. 62 dagar till julafton
och .. 52 dagar sedan jag lâmnade Sverige
 
"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0