Internat

Jag råkar veta att det finns några som brukar titta in här som undrar hur det ser ut på skolan och internatet, så jag har tagit lite bilder åt er. Till min skola hör det två internat. Det ena (som jag bor på) ligger precis vid skolan, och det andra ett par km iväg. I varje rum är vi tre eller fyra, Jag bor med två fina flickor som båda två heter Delphine.
 
Såhär ser der ut när man står i hallen i vårt rum. 
 
Och här har ni min säng (i hörnet) och mitt skåp. Ska tilläggas att jag precis har påbörjat projekt; göra fint, med att sätta upp foton och teckningar. 
 
Och här är vårt minimala badrum. Klokt nog har dom som byggde stället insett att det behövs stora speglar när man ger tre flickor i ett litet badrum. 
 
Sen är jag lite mesig och kände inte riktigt för att langa upp kameran mitt i skolan och börja fota där, men det är ganska basic, ser ut som vilken skola som helst.
 
Galen fin vän i trapphuset.
 
Och finaste Florence! Och jag när jag käkar bröd med enhörningstofs i pannan.
 
Nu vet ni hur internatet ser ut iallafall, och att det åtminstonde är befolkat med ytterligare två galna flickor.
 
"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0