Bästa sidan

I lördags visade Frankrike sig från sin bästa sida. 
Jag låg och drog mig länge innan jag gick upp och gjorde iordning en svensk frukost.
 
Jag på marknad och tittade på människor och färgglada frukter.
 
Och snygga gubb-baskrar, har aldrig sett så många baskrar på en gång innan. Tydligt teckan på att jag fortfarande befinner mig i Frankrike.
 
Jag åkte och simmade, och kände att jag gjorde något vettigt. Bra känsla.
 
 
Och sen hände det...
Jag och Corinne åkte till Emmaus och jag fyndade en av de finaste 60-tals klänningarna jag sett på länge för ynka 4 euro. 
Tänkte att ni gärna ville se halva min vinterkappa, lite av min stökiga byrå, kameran jag fotar med och lp-skivorna i Lisons rum, så jag letade upp den perfekta vinkeln i spegeln och klämde ihop allt i en bild. Allt för er skull helt enkelt.
 
Tänkte bara säga det, och påminna om att materialisk-vintage-lycka är en av de bästa!
Ha en höstig tisdag, och glöm inte baguetten!
 
"

Kommentarer
Postat av: karin forslund :)

bonjour Fanny! jag hoppas du har det bra där du bor, Ingrid saknar dig jättemycket, det märker man.
Jag tycker det känns så konstigt att det bara är hon, lotta, ellen och lovisa nu för tiden. Men du kommer ju tillbaka om ett tag och då kan ni plugga fysik eller vad ni nu brukar göra :)
Jag kom på en sak, att om jag väljer katedral så går vi i skolan tillsammans!
nej nu ska jag inte pladdra på mer, men glöm inte, när det känns jobbigt, att vi tänker på dig här uppe i frostiga, mörka Sverige :) kram!

Svar: Coucou Karin! Jag sakanr er med, och vet du? Jag tycker att du ska välja katedral så kan vi kindpussas och orsaka stopp i katedrals fulla korridorer!

Kram på dig
Fanny

2012-10-30 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0