17

Min franska familj.

Familjen består av mamma, Corinne - hon jobbar som lärare för små barn, pappa, Herve - han är skådespelare, äldsta dottern, Manon - hon är 20 och pluggar något mediarelaterat i Paris, yngsta dottern, Lison - hon är 17, och ska börja tvåan till hösten. Hon läser ekonomi på samma skola som jag ska gå på.

Familjen bor i ett hus i Puy en Velay, som jag redan har berättat lite om, tillsammans med hunden Noé och katten Compote. 


Sen vet jag egentligen inte så mycket mer som kan vara intressant att läsa här.. Men jag tycker att dom verkar vara väldigt trevliga och vettiga. Hoppas vi kan trivas ihop under 10 långa, förhoppningsvis underbara månader.

"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0